تا به حال در تمام عمرم ندیده بودم در تهران برف ببارد و کسی حتی لبخند نزند!

الهه محمدی، خبرنگار روزنامه توقیف‌شده هم‌میهن، در پستی در شبکه ایکس از پایتخت ایران نوشته است: «یکی دو روز است تک و توک، در روز به اندازه نیم تا یک ساعت فیلترشکن‌هایمان کار می‌کند و به نت وصل می‌شویم. خبر می‌دهیم که زنده‌ایم. شهر بوی مرگ می‌دهد، تا به حال در تمام عمرم ندیده بودم در تهران برف ببارد و کسی حتی لبخند نزند

خانم محمدی در این پست نوشته است «سعی کردیم در تمام روزهای گذشته از کشته‌ها و زخمی‌ها بنویسیم. از ملکشاهی از بهشت زهرا، کهریزک و چشم‌های منتظر اجساد عزیزان، از بیمارستان‌ها، پرستاران و پزشکانی که فاجعه را به چشم دیدند، اشک ریختند و هرچه توانستند کردند

پ.ن: اما نقابداران امنیتی نظام بحکم وظیفه صحنه سفیدپوشی تهران را بازنشر می‌کنند تا شهر را شاد نشان دهند. شرم بر شما که بویی از شرف و انسانیت نبرده‌اید